• Jesteś niezalogowany lub nie masz jeszcze konta w naszym serwisie. Zaloguj się, aby w pełni korzystać ze strony. Nie masz konta? Zarejestruj się | Kliknij tutaj jeżeli nie pamiętasz hasła.
zwińrozwiń

Aktualności |

zwiń

Hertha BSC - 1.FC Nurnberg

26. kolejkę na długo zapamiętają wszyscy w Berlinie
Relacje
komentarzy: ( 57 ) | 26. kolejkę na długo zapamiętają wszyscy w Berlinie


Niestety 26. kolejka piłkarskiej Bundesligi nie potoczyła się po myśli berlińskiej drużyny. Hertha BSC nie zdołała wywalczyć żadnego punkt, które dałyby nadzieje na utrzymanie się w Bundeslidze. Sobotnie spotkanie z Norymbergią zakończyło się przegraną Herthy 1-2. Jedyną bramkę dla drużyny ze stolicy Niemiec zdobył Gekas w 36. minucie spotkania. Bramki dla gości zdobyli: Bunjaku oraz Gündogan.

Mecz rozpoczął się tak – jak marzyli sobie kibice Herthy. Klub z Berlina atakował zaciekle i kwestią czasu było to kiedy padnie pierwsza bramka na Olympiastadion. Obrońcy z Norymbergii raczej starali się odpierać ataki gospodarzy niż próbować przeprowadzać jakiekolwiek kontry. Bramka dla Herthy padła w pierwszej połowie spotkania i w końcu celny strzał zaliczył Gekas.

Niestety na stadion dotarła bardzo zła wiadomość z Hanoweru, gdzie bezpośredni konkurent w walce o utrzymanie prowadził 0-1 z Eintrachtem Frankfurt mającym jeszcze realne szanse nawet na grę w europejskich pucharach. W 45. minucie spiker zawodów ogłosił, że w Hanowerze Eintracht zdołała wyrównać. W tym momencie sytuacja Herthy nie wyglądała źle – dopisane trzy punkty w meczu przeciwko Norymberdze dawały szanse na bardzo dobrą pozycję wyjściową w kolejnych spotkaniach w Bundeslidze.

Niestety los w Bundeslidze potoczył się zupełnie inaczej podczas ostatnich 45. minut na wszystkich niemieckich boiskach. Zaczęło się od czerwonej kartki dla zawodnika Eintrachtu oraz strzelonej bramce przez Hanower. Już taka sytuacja była dla Herthy bardzo niekorzystna.

W 61. minucie na Olympiastadion było głośno już tylko w sektorze gości. Bunjaku zdobył dla Norymbergii bramkę – która praktycznie pogrąża całkowicie klub z Berlina zostawiając Herthcie już tylko matematyczne szanse na utrzymanie się w najwyższej klasie rozgrywek.

Losów spotkania nie zmieniły liczne zmiany. Na boisko wszedł Wichniarek, Nicu i Kacar. Nie zmieniło to ani wyniku ani przebiegu spotkania. Na domiar złego już w doliczonym czasie gry Hertha straciła bramkę przegrywając mecz 1-2. Obecnie klub zajmuje ostatnie miejsce ze stratą aż 8 punktów do drużyny Hanoweru i 9 punktów do Norymbergii.

Niestety 26. kolejka Bundesligi napisała jeden z najczarniejszych scenariuszy, którzy mogli wyobrazić sobie fani naszej drużyny.

Składy drużyn:

Hertha BSC: 1 Drobny, 3 Friedrich, 7 Cicero, 8 Dardai, 9 Ramos, 10 Raffael, 11 Kringe, 16 Hubnik, 17 Gekas, 21 Kobiashvili, 26 Piszczek            

1. FC Nürnberg: 1 Schäfer, 2 Diekmeier, 5 Wolf, 6 Maroh, 10 Bunjaku, 12 Risse, 14 Choupo-Moting, 21 Tavares, 22 Gündogan, 23 Ott, l25 Pinola

 

Wasze komentarze:

Autor: wiernyfan Wysłano: 7 czerwca 2010; 16:15

Koncert Herthy!

Autor: tomczyslaw Wysłano: 19 marca 2010; 22:02

Moim zdaniem mozna smialo stawiac na Herthe w niedziele :D Platni jestesmy 6 ;D a i sadze ze wygramy poniewaz Wilki graja juz 5 mecz w przeciagu 2 tygodni i to ostatnio 120min w pelnym skladzie. 2 mysle ze faktem jest ze oni wystawia lekko oslabiony sklad lub ci co grali z Kazaniem po 60min meczu beda juz oddychac rekawami wiec powinnismy ich poprostu zabiegac ! 3 punktem za nami jest to ze mamy noz na gardle a VFL o nic nie walczy.Sadze ze 3 punkty beda nasze !

Autor: FunfelBSC Wysłano: 19 marca 2010; 03:20

Sa dwie opcje:
Albo ogarna sie z morda, po ostatnich zajsciach i wygraja. Mecz bedzie z przemeczonym Wolfsburgiem. Stoczyli bój w pucharze przeciwko ruskim, z naszym Rafalem Murawskim na pokladzie (120 min) ;).
Moga tez NIC nie zagrac w tym meczu, czego i tak wszyscy po niekad sie spodziewamy. To jest wlasnie ta druga opcja.

Autor: Noix Wysłano: 18 marca 2010; 21:35

Ech już nikt prawie nie wierzy w utrzymanie Herthy. Idąc dzisiaj po szkole w koszulce Herthy słyszałem na schodach "Hertha spadnie " . Wielu ludzi już staciło nadzieję na utrzymanie. Wszystko jest możliwe ale jak przyjedzie Bayern Schalke czy Borussia to jak z Norymbergią nie wygraliśmy to z silniejszymi raczej też nie

Autor: SZymo Wysłano: 18 marca 2010; 20:59

Tak do na naszej niedawnej dyskusji o ligach. Inter co prawda przeszedł dalej, ale Fulham pokonał 4-1 Juventus Turyn! W życiu bym się takiego wyniku nie spodziewał.

Autor: Noix Wysłano: 16 marca 2010; 16:56

To jest przykre , żę w 80 milionowym kraju żaden z obywateli nie potrafi zainwestować dobrych pieniędzy w JEDYNY stołeczny klub. To jest przykre. Stolica mająca 3 mln mieszkańców może nie mieć nie tylko drużyny w Europejskich Pucharach ale i w lidze. Szkoda. NAWET GDY BĘDĘ W 2 LIDZE HERTHY BELIN SIĘ NIE WSTYDZĘ

Autor: SZymo Wysłano: 16 marca 2010; 14:49

Bardzo ciekawa informacja z tym Patrykiem Podrygałą. Mam nadzieje, że będzie kiedyś grał u nas w pierwszej 11. Co do Polaków, też nie róbmy jakiejś tutaj przesadnej koloni. Oczywiście chciałbym, żeby zdolni nasi rodacy grali w naszym klubie, ale tylko nie liczne grono z nich nadaje się do Bundesligi. Przede wszystkim z przyczyny fatalnego szkolenia młodzieży. Tak jak napisałeś transfer Peszki byłby złym posunięciem, Lewandowski tak, ale nie za te pieniądze co chce Lech Poznań.

Z tym punktem 5. to jest tak. Mówisz, że Hertha myślała, że kasą obroni się przed spadkiem, jak się domyślam chodzi o zimowe okienko transferowe. Co to były za wydatki, właściwie śmieszne kwoty, latem to samo. Pieniędzy nie ma, jest tylko dług. Każdy zespół broniąc się przed spadkiem zimą się wzmacnia, no bo co ma robić? To normalne, że klub chce transferami załatwić sprawę, bo to jest ich ostatnia deska ratunku.

Teraz co do młodzieży, jak trener umie młodzieżą pokierować to w 90% klub gra dobrze. Mało jest przypadków by wprowadzanie młodych zdolnych zawodników skończyło się źle dla klubów. Właściwe ani Favre ani Funkel, nie spróbował wprowadzić takich zawodników. Jak dla mnie brakowało takich graczy, Funkel stawiał na doświadczenie. Hartmann, Bigalke i Radjabali-Fardi powinni być wprowadzani do składu.

Jeszcze co do pieniędzy, na szczęście nie decydują o wszystkim, ale bez nich możemy mieć tylko przebłyski tak jak w zeszłym sezonie. Jeśli chcemy mieć drużynę, która co roku będzie miała równy poziom to musimy mieć pieniądze.

M. Preetz no właściwie to za mało wiem o jego pracy by go oceniać. Cała sytuacja to także wina Hoenesa, który zadłużył nasz klub.

Do Hertha: Bardzo się z tego powodu cieszę, bo teraz kiedy klub jest w trudnej sytuacji może się wyklarować prawdziwa grupa fanów Herthy z Polski, dlatego między innymi strona jest tak ważna teraz. Co do fanów to może jakaś grupa, która będzie wspólnie jeździć na mecze się wytworzy, jak dobrze pójdzie.

Moim zdaniem można nawet przypuszczać jak może wyglądać częściowo skład w nowym sezonie. Wiem, że to dużo za wcześnie ale grę nie których zawodników w składzie można przewidzieć.

?- to nie wiadomo /nowy piłkarz
np. (ŚO) - pozycja zawodnika, w tym przypadku środkowy obrońca

Nie wiem czy po dodaniu tekstu zachowa się rozpis graficzny, gdzie który piłkarz jest.

Założyłem, że nowy trener nie będzie bał się postawić na młodzież, kiedy jest "nazwisko/ ?" najczęściej chodzi mi o to, że może tam będzie nowo kupiony piłkarz.


Radjabali- Fardi (LO) - M. Nicu (LP)

T.Ochs- von Bergen /? (ŚO) - Dardai/? (ŚP) - Wichniarek(N)/ ?
Janker/ ? (ŚO) - Hartmann (ŚP) - Domovchyisky(N)/?

M. Stein (PO) - Bigalke (PP)

Nie zdziwił bym się gdyby klub stwierdził że Wichniarek mimo fatalnego sezonu, w 2 lidze może się przydać.

Autor: Hertha Wysłano: 16 marca 2010; 09:15

Szymo o stronę bądź spokojny. Nie założyliśmy jej w Polsce tylko dlatego, że klub zajął 4. miejsce w poprzednim sezonie. Stronę prowadzi osoba, która kibicuje Herthcie od czasów - kiedy grała jeszcze w 2. Bundeslidze - także spokojnie. Do czasu kiedy Hertha istnieje - istnieć będzie również ta strona.

Autor: hertha fun Wysłano: 16 marca 2010; 09:11

O cudach nie mam mowy. Trzeba być już niepoważnym optymistą, aby nawet mieć nadzieję, że Hertha zdobędzie jakikolwiek punkt w pozostałych spotkaniach. Najzwyczajniej nasi zawodnicy i trener sobie na to nie zasłużyli. Szymo, ja z większością się zgadzam. Być może zobaczymy już w przyszłym sezonie Podrygałę? Przypomnę, że Patryk Podrygała (ur. 10 maja 1991 r. w Berlinie) jest piłkarzem Herthy Berlin. Mimo podwójnego obywatelstwa (polskiego i niemieckiego) wybrał grę dla biało-czerwonych. Jest młodzieżowym reprezentantem w kategoriach U-16, U-18, U-19. Gra na pozycji pomocnika, więc kto wie? To tak przy okazji pierwszego punktu stawiania na młodych. Z drugiej strony trzeba trenera zrozumieć – gdyby stawiał na młodych, a wyniki byłby takie same co teraz – głównie jego by obwiniano za spadek. Mam nadzieję, że jak Hertha nie będzie miała już nawet matematycznych szans na obronę Bundesligi – ktoś w klubie pomyśli o wpuszczeniu młodych na boisko – niech się ogrywają. Nawet już Drobnyego też bym wymienił i wpuścił Burharda.

Co do transferów z Brazylii nie musimy się obawiać, bo nie ma już osoby która by je organizowała. Także kolonia Brazylijczyków już się skończyła. Bardziej zastanowiłbym się nad napływem kolejnych Polaków do klubu… bo w Hercie można znaleźć całkiem sporo polskich śladów. Dla naszych piłkarzy ślady tam przecierał Piotr Reiss. Niestety nieudało się Reksiowi zrobić kariery ponieważ jak złośliwcy donoszą każdą możliwość wykorzystywał aby śmignąć do rodzinnego Poznania. Wbił gola dla Herthy w meczu pucharu UEFA z...Amiką Wronki. W barwach Herthy grał także (a raczej grywał ) Bartosz Karwan . Zasłynął głównie tym , iż w czasie jednego z meczy , zawołany przez trenera z ławki do wejścia na boisko stwierdził zdejmując klubowy dres iż… zapomniał założyć koszulki meczowej. W Hercie terminował przecież też nasz nr 1 kadry, dziś grający w Manchesterze United – Tomasz Kuszczak. Niestety nie udało mu się tam zagrać żadnego oficjalnego meczu. NO i teraz swoją cegiełkę do spadku dołożyli dwaj nasi inni piłkarze. O ile Łukasz Piszczek jest usprawiedliwiony, gdyż grał całkiem sporo i przeważnie przytomnie to Artur Wichniarek dał plamę po całości. Nie strzelił żadnego gola przez cały sezon w lidze i był "ulubieńcem" naszych kibiców. Teraz mówiono o sprowadzeniu Peszki… po co pytam się? Lewandowski to jeszcze rozumiem…

Co do punktu 3 i 4 zgadzam się w 100%
Co do punktu 5 znalazłem ciekawy artykuł…

Dlaczego Hertha spadła? Ponieważ z tego co mi opowiadał kolega mieszkający przez pewien czas w Berlinie ten klub mało kogo w stolicy interesuje. Masa napływowej ludności nie utożsamiającej się z klubem nie pozwoliła zbudować Hercie swojej tożsamości kibicowskiej. Hetha po prostu nie zakorzeniła się w społeczności co doprowadziło do kuriozalnej sytuacji że stolica Niemiec nie będzie miała swojego przedstawiciela w 1. Bundeslidze.Przełozyło się to oczywiście na to co prezentowali piłkarze. Szefowie Herthy zbytnio uwierzyli w to że pieniędzmi da się wszystko załatwić.

Ja bym poruszył inną jeszcze kwestią, czyli punkt 7… Michael Preetz. Co z nim? Powinien odejść?

Autor: SZymo Wysłano: 15 marca 2010; 16:28

Jak wiecie w wyniku spadku (no chyba, że stanie się jakiś cud, ale realistycznie patrząc nie ma szans na utrzymanie) cała drużyna będzie budowana prawie od nowa, od trenera po piłkarzy. Moim zdanie jeśli chcemy wrócić jak najszybciej na właściwe miejsce i rozwijać zespół to musimy zmienić funkcjonowanie klubu:

1. Odważniejsze stawianie na młodych piłkarzy. Piłkarze tacy jak Hartmann, Bigalke, Radjabali-Fardi, mogliby stanowić już dziś o naszej sile jeśli od początku konsekwentnie by na nich stawiano. Funkel właściwie stawiał tylko na doświadczonych graczy, nawet nikogo nie spróbował wprowadzić do składu. Mało, któremu zespołowi wychodzi to na złe. Najlepszym przykładem Schalke, Matip czy Szmitz są ważnym elementem drużyny, jestem pełen podziwu dla ich gry w tym sezonie. Jestem pewny, że i nasi młodzi piłkarze by sobie poradzili jeśli byliby odpowiednio kierowani. Bigalke i Hartmann grali jakieś, krótkie epizody chyba w pucharach i było widać, że to utalentowani gracze. Nie tylko Schalke czerpię korzyści z młodych graczy, np. Nuernberg, Diekmeier czy Gundogan to także bardzo ważni piłkarze tej drużyny ( kolejno 20 i 19 lat). Oczywiście nie mówię, żeby cała pierwsza 11 miała średnią 20 lat.

2. Ograniczenie transferów z Brazylii. Hertha właściwie na nich przez wiele lat opiera swoją grę. Czasem piłkarze z tego kraju okazują się świetnymi piłkarzami,którzy ciągną zespół, ale wiadomo jak to z nimi bywa. Po pierwsze nie zawsze chce im się grać, taka ich natura, wielu z nich wychodzi z założenia, że są już wielkimi gwiazdami i nie muszą się starać. Po drugie kontrakty, Brazylijczycy często mają wynagrodzenie, które niekoniecznie są proporcjonalne do ich poziomu gry. Kolonia Brazylijczyków w Berlinie jest jednym z powodów zadłużenia klubu. Po trzecie ich nadmierna ilość na boisku zazwyczaj powoduje pełną beztroskę i brak myślenia nad konsekwencjami danego zagrania, co jest przyczyną głupio traconych bramek.

3. Szukanie młodych zdolnych piłkarzy w rejonach: Skandynawii, Bałkanów oraz w Niemczech. Ten punkt odnosi się także do pierwszego punktu. Na takim poszukiwaniu dobrze wyszliśmy w przypadku Kacara, a na pewno jest tam mnóstwo innych zdolnych piłkarzy. Niemcy wiadomo, świetne szkolenie młodzieży. W Skandynawii, też można znaleźć wartościowych piłkarzy.

4. Trener z charyzmą. Brakuje nam trenera pewnego siebie, który pokieruje twardą ręką drużynę. Trenera, który postawi na młodych graczy i stworzy przede wszystkim sprawnie działającą drużynę, nie koniecznie efektownie grającą. Jeśli zespół będzie dobrze taktycznie ułożony i solidnie grający to nie potrzeba efektownych i ryzykownych akcji oraz gwiazd za grube miliony by osiągnąć sukces.

5. Usilne szukanie inwestorów. No, o ile tamte punkty można z odrobiną pracy i chęci osiągnąć w przeciągu 3 lat ( zakładając, że tylko rok będziemy w 2 lidze) to już szukanie inwestorów jest bardziej skomplikowaną sprawą. Na szczęście mamy jedną przewagę nad innymi drużynami znajdującymi się w podobnej sytuacji. Mianowicie Hertha Berlin jest klubem ze stolicy i prędzej czy później ktoś w nią zainwestuję, bo można z tego klubu stworzyć drużynę liczącą się w Bundeslidze, a nawet może i w europie, tylko jak zawsze brakuje pieniędzy. Przynajmniej mamy spore szanse na to, że ktoś w nasz klub zainwestuje.

Tak nawiasem mówiąc mam nadzieje, że czy będziemy w 2. czy 1. lidze strona dalej będzie funkcjonować, a fanów nie ubędzie. Co do tego o czym pisałem, może ktoś ma inne zdanie na temat rozwoju klubu?

Autor: FunfelBSC Wysłano: 14 marca 2010; 23:54

Mam nadzieje, ze postaraja sie w nastepnych meczach zagrac tak, zeby urwac rywalom "z górnej pólki" punkty. Jak juz maja spuscic nasz klub po 13 latach spowrotem do drugiej ligi, to niech zrobia to z honorem! Sa nam to winni.

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 22:40

Tylko powinien wychwytywać czy to słowo jest razem napisane czy nie bo przedrostek "ce-"w tym przypadku tworzy całkiem nowe słowo. W każdym razie nie ważne.

Ciekaw jestem czy da szanse wreszcie Ebertowi. Cesar jeszcze chyba grał jakieś końcówki meczów w lidze.

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 22:34

mozliwe , ale dobrze ze wychwytuje wulgaryzmy. Nie bedzie przynajmniej na stronie glupich odzywek i prymitywnych slow.

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 22:33

Moim zdaniem Ebery cos kiepska forme ma ale i tak powinien grac bo jest nieobliczalny. Mecz z Schalke mam nadzieje ze bedzie ciekawy i walka o utrzymanie bedzie jeszcze mozliwa to i ja sie skusze i pojade. Cesar to jakas pomylka. Ja go widzialem 1 raz w meczu ze Sportingiem w Lizbonie i tam na lewej flance gral nie najgorzej (przynajmniej przez ten czas co ogladalem) Gral on jeszcze w jakims meczu ?

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 22:30

Ok, trudno wiecie o co chodzi, bo komputer chyba myślał, że chce innego słowa użyć. :P

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 22:28

tam gdzie wyświetliły się gwiazdki miało być słowo "cec***e" a nie nic innego:P

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 22:26

Też jadę na Schalke, oby nie był to mecz o nic...

Nie rozumiem dalej jednej rzeczy czemu Funkel nie stawia na Eberta?! Teraz chyba i tak nie mógł zagrać, ale w innych meczach był do dyspozycji. Kiedy po raz pierwszy pojechałem na mecz, Hertha - Bochum ( 2-0), pierwszą postać w Herthcie, która najbardziej się wyróżniała był właśnie Ebert. Nie Pantelic, nie Gilberto ani nie Mineiro tylko właśnie on. Odważna gra ofensywne rajdy to go cechowało i cec***e. Często stwarzał groźne sytuacje. Teraz taki piłkarz by się jeszcze bardziej przydał. To dlaczego on nie gra!?

Jeszcze chce o jednej kuriozalnej rzeczy wspomnieć. Wiem, że o tym już kiedyś pisałem, ale dalej nie mogę tego pojąć. Czemu do naszego zespołu latem dołączył 30-letni Brazylijczyk, który w szczytowych latach swojej kariery grał w Szwajcarskiej lidze. Wyciągnięty prosto z emerytury Cesar ( bo jak inaczej nazwać grę w klubie z Dubaju), miał chyba pomóc, no bo nie wiem właściwie o co z nim chodziło, Herthcie w lepszej grze. 30 letni Brazylijczyk, wyciągnięty z Dubaju miał u schyłku swojej kariery grać w Niemieckiej lidze ( jego szczytem była gra w Szwajcarii) ! O co chodzi?! Może miał pełnić funkcje kolegi Luciena Favre ( grał za jego kadencji w Zurichu) Takie o to między innymi transfery miały sprawić, że Hertha z powodzeniem będzie grała w Lidze Niemieckiej...

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 21:56

http://www.hertha.de/index.php?id=1580

to jest strona z informacjami tam masz podane ceny kategorie biletow i sektory.

https://www.eventimsports.de/shops/index.php3?shopid=12

tutaj patrzysz jakie sa dostepne mecze i kilkasz sobie na Schalke jak chcesz i potem kupujesz zgodnie z instrukcja.

Bilety odbierasz na swoje nazwisko ktora podasz w ktoryms pkt przed stadionem. Kasy otwarte sa 2h przed meczem. Na prawo od znaku olimpijskiego.

Jak cos zle to mnie poprawcie ;)

Autor: tomek22 Wysłano: 14 marca 2010; 21:19

witam lubie herthe i chcialbym sie wybrac do berlina na mecz z schalke czy moglby mi ktos powiedziec gdzie moge kupic bilety albo na jakiej stronie internetowej i za ile ( interesuje mnie tak cena 35 E ) moge zamowic przez internet szukalem juz nie raz i pojawialy sie rozne to wersje . prosze mi powiedziec jakie to jeszcze sektory z gory dziekuje pozdrawiam

Autor: wiernyfan Wysłano: 14 marca 2010; 20:40

Jadę niedługo na mecz z BVB i obawiam się, ze jesli nie wygramy w Wolfsburgu to za dobra atmosfera nie będzie. Mam nadzieję, że Hertha sie utrzyma. Liczę na punkty zdobyte z Kolonią, Wolfsburgiem, BVB i Eintrachtem. Chociaz ze Stuttgartem tez mozna ugrac punkty! Co do lig europejskich to w LM liczę na Stuttgart ;P , a w LE moim zdaniem wygra Benfica!

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 19:58

no i fajnie fajnie :) tak szczerze moim zdaniem tez Chelsea awansuje a Juve i tak nie zdobedzie LE bo wygra je Valencia o ile sedzia nie skrzywdzi ich w rewaznu z werderem.

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 19:45

Co do Chelsea to zobaczymy rewanż, gdzie moim zdaniem Londyńczycy zdobędą awans. Na dzień dzisiejszy lepsza moim zdaniem jest mimo wszystko Bundesliga, ale w następnym sezonie może się to zmienić. Co do klasyków też są w Niemczech, ale masz racje, że nie ma takich meczy pokroju Milan - Inter. LE, zobacz jak sobie radzą niemieckie zespoły. Juventus powinien grać w lidze mistrzów, więc wygrana w LE Starej Damy nie jest niczym nadzwyczajnym. Co też przekłada się na to, że w tym roku Liga Włoska jest gorsza od Bundesligi.

Jak dla mnie temat lig może być już zamknięty. Bardzo fajnie, że wytworzyła się jakaś dyskusja, w końcu po to też są takie strony.:)

Pozdrowienia dla Tomka (tomczysława)

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 18:58

Ja mysle ze mozemy jeszcze sie utrzymac tylko zdobadzmy 4 punkty w nastepnych 2 meczach jakims fartem. 3 Ostatnie mecze to nie problem. Z Schalke mozna zremisowac z Leverkusen tez a Bayern na koniec sezonu jest do ogrania. Tylko w najblizszym czasie podniesmy sie !

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 18:56

Szymon kto wygral w 1 meczu z Chelsea 2-1 ? a w LE Juventus wygral pewnie z Fulham 3-1. Moze mecze sa ciekawsze w Bundes i ja uwielbiam oggladac mecze u naszych zachodnich sasiadow ale mnie ten poziom Serie A ktora rzadko ogladam przewyzsza moze nie pilkarsko ale wartoscia pilkarzy i to jakie indywidualnosci tam graja. Rowniez tego czego w Bundes nie ma to klasyki typu : Lazio - Roma, Inter - Milan czy Inter - Juventus.

Autor: ejtos6 Wysłano: 14 marca 2010; 18:55

Jestem podobnego zdania jak wiernyfan. Jeżeli w 3 najbliższych meczach Hertha zdobędzie 5 p. to może być jeszcze ciekawie na dole tabeli. Szkoda, że 3 ostatnie w sezonie mecze gramy z pierwszą trójką w tabeli na dziś.

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 17:35

Tylko, że i tak czy inaczej Bundesliga ma jednego reprezentanta w lidze mistrzów na tym poziomie rozgrywek, a Włochy nie i w lidze Europejskiej też jakoś super nie grają przeciwieństwie do zespołów z Bundesligi. Moim zdaniem słabsza forma Bayernu z Fiorentiną nic nie znaczy. Barcelona męczyła się ze średnim Stuttgartem, a Real odpadł z Lyonem ( bardzo mnie to cieszy, że te ich pieniądze nic nie dały) ale i tak mówimy zgodnie że to 2. liga na świecie. Na dzień dzisiejszy Bundesliga jest 3 ale nie wykluczone że Seria A niedługo może wyprzedzić Niemców. Nawiesem mówiąc Barcelona przegrała w grupie z Rubinem Kazań, nie które zespoły bardzo dobrze grają z lepszymi od siebie i stąd męczarnie Bayernu.

Autor: wiernyfan Wysłano: 14 marca 2010; 17:31

Dla mnie bundesliga gra najładniejszą piłkę. A my nie powinniśmy tracic nadziei. Zostało 8 meczów, ale teraz musi wpłynąć jakas motywacja.Z takim skladem jak teraz mamy Hertha powinna miec wyzsze miejsce. Ja wierzę w utrzymanie, cuda się zdarzają, a ja mam nadzieję, ze teraz to sie spelni i ze ta walka o utrzymanie przejdzie do historii całej Europy. Chociaz dla mnie Funkel stosuje zla taktyke, ale moze sie obudzi.

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 16:58

Ja i tak uwazam ze w Bundes nie ma wysokiego poziomu. Poprostu kazdemu sie tak zdaje ze wysoki poziom bo duzo kibicow duzo goli itp itd. Anglia jest najlepsza bez zadnej dyskusji, Serie A notuje moze spadek ale jezeli na ta chwile Bayern czyli najmocniejsza ekipa w Bundes ledwo ogrywa Fiorentine (srodek tabeli) to wybaczcie z tym ze Serie A jest 4. Bundes to moja ulubiona liga ale chyba wlasnie dlatego ze wedlug mnie poziom tam nie jest zachwycajacy ale liga ma charakter i fajne otocznie :).
Noix : jeszcze Bordeaux i Lille sa czesto w czubie.

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 16:42

No właśnie, ale na siłę lig patrze po przez obecny sezon, w którym Seria A jest słaba i gorsza, niż Bundesliga. Nie powiedziałbym, że liga Niemiecka jest średnia. Moim zdaniem Bundesliga to ścisła czołówka, aktualnie 3. Najlepsza średnia bramek, najlepsza średnia widzów i wysoki poziom sprawia, że nie jest to średnia liga.

Autor: Noix Wysłano: 14 marca 2010; 16:27

W Serie A jest w każdym sezonie jakaś drużyna o której się dużo mówi w LM np. Inter obecnie (kiedys Milan , Juventus..) a Bundesliga dużo znaczy w LE Werder i Hamburg tam poprostu wymiatają + w LM Bayern nie dawno Schalke do 1/4 się dostało . Serie A to już nie ta sama ligo co keidys. Liga francuska ma tylko (moim zdaniem ) 3 druzyny i nic więcej. Jak nie będzie Lyonu , Marsyli i PSG to tam lipa będzie

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 16:10

Do tomczysław: Moim zdaniem Bundesliga jest lepsza od Seria A, zobacz jak spisują się w europejskich pucharach w tym roku a jak kluby z Niemiec. Seria A notuje poważny spadek. Francuska i Bundesliga wzrost szczególnie Ligue 1.

1. Premier league ( nie wiem czy kiedykolwiek się to zmieni)
2. Primera Division ( mają gorszy sezon ale na dal są mocni)
3 Bundesliga/ Ligue 1.
4 Seria A

3 i 4 miejsca cały czas mogą się zmieniać i to bardzo szybko. Nawiasem mówiąc jest ogromana różnica między ekstraklasą, a Bundesligą. Od organizacji po poziom gry. 2 Bundesliga jest lepsza od Ekstraklasy, o tym jestem przekonany w 100% Z całym szacunkiem dla Polskiej ligi, ale jesteśmy daleko w tyle za Europą. Nie mamy nawet podstaw....

Autor: Noix Wysłano: 14 marca 2010; 15:52

Ja nadal w razie spadku będę kibicował Hercie ale najgorsze jest w tm to czy jak spadną będą w stanie się podnieść szybko do 1 ligi czy koniec z graczami stadionem i ogólnie wszystko się posypie. Szkoda że nie ma jakiegoś sponsora na świecie który by władował ewentualnie dużą kasę zeby kupic dobrych graczy i szybko awansować

Autor: hertha fun Wysłano: 14 marca 2010; 15:05

Niestety stało się to o czym nawet jeszcze kilka dni temu ciężko było pomyśleć...

Hertha spadnie - nie ma już innej możliwości. Nie z tymi ludźmi pracującymi w klubie i tymi piłkarzami. Czas na poważne zmiany - które z racji spadku muszą nadejść..

Jest kilka niewiadomych:

1. Sponsorzy...

Odejdą, zostaną? Jeżeli spadnie Hertha na jeden sezon to pewnie 75% uda się zatrzymać...

2. Kibice....

Nie łatwo będzie odbudować ich zaufanie. Fani zrobili wszystko, aby Hertha nie spadła. Klub miał pełne wsparcia kibiców - aż do wczorajszego dnia.

3. Piłkarze...

Czy zostanie chociaż ich większa część, która będzie w stanie rywalizować o awans? Kringe, Piszczek, Drobny, Gekas, Kobi, Ramos to pewni kandydaci do odejścia... tak to jest - spuścić klub do drugiej ligi i zwiać do innego klubu.

Schadeeee...

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 14:19

Szymon a Bundes to tylko takie gadanie ze 3 na swiecie. Moim zdaniem poziom jest sredni ;p i to widac w EU. Premiership , Serie A Primiera Division sa lepsze o wiele, Bundes sie rowna z Ligue 1.

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 14:17

Berlin bedzie (licze na cud ze nie i nie mowie ze UB awansuje) chyba jedyna jak jedna z nielicznych stolic w EU ktora nie ma druzyny pilkarskiej na mapie najwyzszej klasy ! Argumenty argumentami zobaczymy jak to wyjdzie. Do poki mamy szanse matematyczne to ja bede wierzyl. Chyba nikt kto tu sie udziela nie odwroci sie od HBSC nawet w przypadku spadku.

Autor: SZymo Wysłano: 14 marca 2010; 14:06

Nie no jak już pisaliśmy nie ma szans zobacz na wcześniejsze komentarze i argumenty dlaczego.

Też się zastanawiam jak będzie z tą Olympiastadion, no bo gdzie będą grali jak nie tam? Jahn- Friedrich czy jakoś tak? Nie dość, że stadion w ogóle nie pokazuję że tam miałaby grać Hertha ( barwy żółte), to jeszcze jest jaki jest.... czyli mizerny :(. Chyba musi być Olympiastadion, może miasto wspomoże klub, w końcu 3 kraj na świecie pod względem poziomu ligi musi mieć w stolicy klub z prawdziwego zdarzenia!

Autor: ejtos6 Wysłano: 14 marca 2010; 13:08

Może jeszcze nie wszystko stracone, liga gra jeszcze prawie dwa miesiące. Ja będę z HB nawet jak spadną do 2.Bundesligi, ale czy wtedy będą grali na Olympiastadion?

Autor: tomczyslaw Wysłano: 14 marca 2010; 00:45

Pech ;/ niestety gdy bysmy mieli wiecej szczescia i wykorzystali chociaz 50% sytuacji 0-35min to by bylo z 4-0. Zagralismy vabank i przegralismy kontra. Szkoda :( z meczu napewno bylismy lepsi a Nurnberg jedynie kopal sie w czolo. Fani w tym ja wychodzili zawiedzeni strasznie. Spadek jest w 90% nieunikniony jednak do poki mamy szanse ja bede wierzyl bo moze uratujemy sie (baraze) podobnie jak Fulham chyba 3 czy 2 lata gdy wygrali kilka ostatnich kolejek w tym w przed ostatniej wygrali z MC od 2-0 do 2-3 i w ostatniej strzelili gola na utrzymanie w 80min.

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 23:15

Tak tylko pamiętajmy, że dla piłkarzy jest to praca. Są oczywiście ludzie dla których jest to przede wszystkim pasja. Mam nadzieje, że nie będziemy grali meczy na tym Jan- Friedrich czy coś takiego, tam chyba rezerwy grają i TeBe Berlin jak gra mecz w DFB Pokal.

Autor: FunfelBSC Wysłano: 13 marca 2010; 23:01

Juz od 12 lat ;)

Kontrakt na rozgrywanie meczy na Oly mamy do 2018r. Podobno za kazde wynajecie obiektu placimy 300.000 €. (Jesli sie myle, to niech ktos mnie poprawi)
Nie wiem czy w 2. lidze bedzie nas na to stac, bo chyba na mecz juz nie bedzie przychodzic po 40, 50 tys ludzi.
2. liga pokaze kto jest z Hertha na dobre i na zle a kto nie. Dotyczy to zarówno kibicow, jak i pilkarzykow.

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 22:44

Do: FunfelBSC

Mieszkasz w Berlinie? Ciekawe jaka tam teraz atmosfera będzie. Nie no powiedzmy sobie szczerze, że nie mamy szans, co miał innego Dardai powiedzieć?

Autor: FunfelBSC Wysłano: 13 marca 2010; 22:03

Widzialem cale zajscie z bliska, w pewnym momencie frustracja byla tak duza, ze nasi zaczeli sie bic miedzy soba. Polecialy krzeselka, które sa dosyc solidne. Wybuchla petarda a potem wszystkim w naszym sektorze puscily nerwy. To pierwszy taki incydent na naszym stadionie od bardzo dawna. (nawet nie pamietam).
Dwa lata temu to my spuscilismy Nürnberg do drugiej ligi, a teraz jest odwrotnie. Bardzo smutna sytuacja. Po meczu Dardai powiedzial, ze jeszcze jest szansa zeby sie utrzymac i ze trzeba wierzyc do konca. On sam chyba w to nie wierzy.

Autor: MarcinS04 Wysłano: 13 marca 2010; 21:39

Tak patrzę na terminarz... No faktycznie raczej szansa nie ma, szkoda, bo lubię Herthę wolałbym, żeby spadło Bochum, Gladbach i Hoffa, ale cóż. Zapewne będzie tak jak mówice, że najlepsi (Kacar, Piszczek, Drobny etc.) poodchodzą i będzie trzeba budować od nowa zespół...

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 21:31

Są szanse tylko matematyczne, czyli nie mamy szans. Popatrzymy na terminarz, na reakcje kibiców i zarządu... piłkarze tak jak to pisał Olympia myślą już tylko o nowych klubach. Skoro oni w to nie wierzą, co jest całkiem uzasadnione, to jak mamy się utrzymać?

Autor: MarcinS04 Wysłano: 13 marca 2010; 21:27

To już pewne, że spadacie do 2. Bundesligi? Przecież jeszcze 8. kolejek.

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 21:18

Dzięki za filmik, ale smutno się robi jak się to ogląda..:( Nie mogę w to wszystko uwierzyć, no po prostu to chyba jakiś sen...:(

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 21:16

Ja jestem prawie pewny, że zostanie do końca sezonu, bo chyba każdy już wie że jesteśmy w 2 lidze i zarząd nie będzie już szukał nowego trenera, bo po co płacić nowemu i za zerwanie kontraktu, skoro Funkelowi kontrakt się kończy jeśli spadniemy.

Autor: Olympia Wysłano: 13 marca 2010; 21:10

A Funkel? Dotrwa do końca sezonu? Czy Hertha już powinna myśleć o nowym trneerem pod kątem gry w drugiej lidze? jak sądzicie?

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 21:08

Ja się spodziewałem takiego zachowania, fani są wściekli ja także, nie mogę w to uwierzyć, że spadamy do 2 ligi.....

Kto na 90% odejdzie? Moim zdaniem:

- G. Kacar
- J. Drobny
- A. Friedrich
- N. Pejcinovic
- R. Hubnik
- Cicero
- Raffael
- Kringe
- Ebert
- Lustenberger
- Ramos
- Gekas
- Ł. Piszczek
- Bengtsson

Hertha zmieni się nie do poznania, właściwie wszystko będzie od zera... dalej w to nie wierze.... :(

Autor: Olympia Wysłano: 13 marca 2010; 21:03

Szymo: tutaj masz jeszcze film, jak musiał Dardai uciekać... wszystko leciało na żywo na telewizji SKY: http://sportfan.pl/artykul/16070/zobacz-wielka-rozrobe-po-meczu-kibice-gonili-pilkarzy-polakow-tez

Autor: Olympia Wysłano: 13 marca 2010; 20:58

Smutne to wszystko... już nawet nie chodzi o kibiców. Kto by się nie wściekł w tym momencie... tu nei chodzi o tych piłkarzy co grają, tylko o historię... piłkarze są i jutro ich nie ma - dziś się przejmują Herthą - a jutro grają w innym klubie lub lidze. A my... to straszne. Hertha w 2 lidze... jeszcze nie mogę się otrząsnąć z tego. Szkoda zatrzymanych kibiców - niby tak się nie powinno robić - no ale trzeba to zrozumieć - ta miłość do klubu - i zawodnicy, którzy spuscili naszą drużynę do 2 ligi... nie wierzę w to co dziś się stało...

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 20:57

http://www.youtube.com/watch?v=xVTNQAF72E4

Tu masz jeszcze filmik z tych zajść.

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 20:47

Tak były nasi fani nieźle się wściekli zobacz:
http://www.youtube.com/watch?v=Vav8HriUl_w

Autor: Olympia Wysłano: 13 marca 2010; 20:36

Ktoś coś słyszał o jakiś rozrubach po mecz?

Autor: SZymo Wysłano: 13 marca 2010; 20:26

jestem załamany... nie ma sprawiedliwości na tym świecie. No bo niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego wszystkie nasze strzały zatrzymywały się na poprzeczce, słupkach, albo obrońcy wybijali z linii bramkowej piłkę, Schaferowi trafił się mecz życia...:( Nuernberg miało raptem pare akcji i wygrało...to jest niemożliwe. Nie rozumiem walczyli, a to nic nie dało. Nie mogę uwierzyć... 2 liga....

Autor: marek Wysłano: 13 marca 2010; 18:20

:( 2 bundesliga smutek tylko smutek

Autor: Olympia Wysłano: 13 marca 2010; 17:36

Dramat. Nie wiem co napisać... jakby ktoś włożył mi nóż w plecy...

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Bundesliga - aktualna kolejka

zwiń
05.05.2012, 15:30: 1. FC Nürnberg 1-4 Bayer Leverkusen
05.05.2012, 15:30: 1. FC Koln 1-4 Bayern Monachium
05.05.2012, 15:30: Werder Brema 2-3 Schalke 04
05.05.2012, 15:30: FC Augsburg 1-0 Hamburger SV
05.05.2012, 15:30: Hannover 96 2-1 1. FC Kaiserslautern
05.05.2012, 15:30: Borussia Dortmund 4-0 SC Freiburg
05.05.2012, 15:30: Hertha BSC 3-1 1899 Hoffenheim
05.05.2012, 15:30: VFB Stuttgart 3-2 VFL Wolfsburg
05.05.2012, 15:30: 1. FSV Mainz 05 0-3 Monchengladbach

Bundesliga - następna kolejka

zwiń

Oficjalny sklep kibica

zobacz wszystkie produkty z oficjalnego sklepu kibica

Następny mecz

zwiń


Hertha BSC 3 - 1 1899 Hoffenheim
5 maja 2012, 15:30


Tabela 2 Bundesligi

zwiń
1. 1860 Munchen 0 0
2. Energie Cottbus 0 0
3. 1.FC Union Berlin 0 0
4. MSV Duisburg 0 0
5. SC Paderborn 07 0 0
6. Hertha BSC 0 0
7. 1. FC Koln 0 0
8. VFL Bochum 0 0
9. FSV Frankfurt 0 0
10. FC Ingolstadt 04 0 0
11. Dynamo Dresden 0 0
12. SV Sandhausen 0 0
13. VfR Aalen 0 0
14. Eintracht Braunschweig 0 0
15. FC St. Pauli 0 0
16. FC Erzgebirge Aue 0 0
17. 1. FC Kaiserslautern 0 0
18. Jahn Regensburg 0 0

Hertha TV

zwiń
Przełącz się na Hertha TV

Hertha na Facebooku

zwiń
  • DB
  • Audi
  • AirBerlin
  • Nike
  • Berliner Volksbank
  • Coca-Cola
  • 94,3 RS2
  • Carlsberg
© Hertha.pl 2008 - 2012. Serwis Oficjalny. Kopiowanie całości lub we fragmentach bez zgody pisemnej zabronione. Autor projektu: Cezary Brak, Grudziądzki fotograf ślubny
do góry